Tvingat blogginlägg.

Jag kan aldrig göra något själv. Just nu skriver jag det här inlägget under pistolhot. Nej. Inte riktigt, men hon tvingar mig. Inte ens när hon har ansträngt sig och gjort en hel blogg till mig så ville jag skriva ett inlägg. Men det kanske var för att det inte var mitt beslut att skaffa en blogg överhuvetaget. Men det här kommer nog bli jättebra :>

:> är min nya favorit smiley. Jag har uppgraderat den ifrån : )

Det var allt.

Det kommer säkert mera.

Nästa gång jag blir tvingad.

(kanske blir kul tillochmed)

Kommentarer
Postat av: Elin

mihi, söt du är :D

2008-11-03 @ 00:12:14
URL: http://beatcontrol.blogg.se/
Postat av: robert

hurra!

2008-11-05 @ 02:56:44
URL: http://robearth.blogg.se/
Postat av: din svärmor

gulligt! det ser ju ut som en räv!

Hoppas ni får det skönt på resan! NJUT!

Kram och lycka till

2008-11-20 @ 09:46:04
Postat av: Rasmus

Det där med smileyn där.. Tycker det är en nedgradering. NO OFFENSE! men den ser ju ut som en pedofil. Äsch.. egentligen ville jag bara skriva en kommentar i din blogg.

2009-04-03 @ 16:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0